Домашня сторінка  
Про нас Преса Контакти Робота з персоналом
 
Мапа сайту English 
Корпоративні клієнти
Приватні клієнти
Кастодіальні послуги
Система Клiент-Банк
Система Клієнт-Банк
Загальна інформація

АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЛІЄНТ-БАНК "Bank On-Line" (в подальшому - СИСТЕМА) надавала можливість автоматизувати процес прийому і відправки фінансових та інших документів між банком та клієнтами з використанням комп'ютерної техніки та засобів телекомунікації.

СИСТЕМА надавала клієнту наступні можливості:

1. Підготувати, відредагувати, роздрукувати платіжні документи, як в національній, так і в іноземних валютах, включаючи валютні платежі та заявки на купівлю/продаж валюти.
2. Відправляти платіжні документи в банк для обробки.
3. Здійснювати облік стану введених та відправлених в банк документів.
4. Одержувати виписки по особистих рахунках при завершенні операційного дня банку.
5. Оперативно контролювати поточний стан рахунків з урахуванням зовнішніх надходжень.
6. Архівувати оброблені документи в кінці дня.
7. Переглядати документи із архіву за потрібну дату.
8. Обмінюватися з банком повідомленнями та файлами.
9. Підписувати (дозволяти або забороняти проведення) передані в банк платіжні документи з віддаленого компьютера за межами офісу.

Технологія СИСТЕМИ базувалася на моделі клієнт-банк з використанням можливостей Інтернет-технологій, інтегрованих з сертифікованими засобами захисту інформації. Клієнтська частина СИСТЕМИ, реалізована на базі Internet-браузера (MS IE) як засобу перегляду HTML-сторінок СИСТЕМИ.

Для функціонування клієнтської частини СИСТЕМИ необхідний був IBM-сумісний комп'ютер, який працював бипід керуванням ОС Windows (версії не нижче Win'95) та обладнаний асинхронним модемом, підключеним до міської телефонної мережі.

Робота клієнтів з СИСТЕМОЮ забезпечувалася з використанням безпосереднього модемного зв'язку з банком. Для клієнтів, що мали підключення до Інтернет на своєму комп'ютері, існувала можливість отримати додатковий сервіс, а саме - роботу з СИСТЕМОЮ через Інтернет з використанням технології Virtual Private Network (VPN).

СИСТЕМА мала зручний в роботі інтерфейс користувача, систему діагностичних повідомлень та підказок, які виводяться в процесі роботи, і не вимагала спеціальних знань з комп'ютерних технологій. За бажанням клієнта йому надавалася можливість вибору для подальшого використання англомовної або російськомовної версії СИСТЕМИ.

СИСТЕМА відповідала вимогам Національного банку України та забезпечувала захист інформації, що передавалася в банк, від несанкціонованого доступу та використання її сторонніми особами, а також забезпечувала автентичність зазначеної інформації.

межкомнатные двери милано

 

Конфіденційність I Правова інформація Дас Айне Банк
Поточна інформація

Ринкові відсоткові ставки 
Ринкові валютообмінні курси 
Курси та ставки "Дас Айне Банку"