Домашня сторінка  
Про нас Преса Контакти Робота з персоналом
 
Мапа сайту English 
Робота з персоналом
Профіль
Вакансії
Кодекс цінностей
Керівні засади
Кодекс етики
Процес працевлаштування
Корпоративні клієнти
Приватні клієнти
Кастодіальні послуги
Система Клiент-Банк
Робота з персоналом
Кодекс цінностей

Ми створювали цінність, володіючи цінностями.

Завдяки зразковій командній роботі ми могли задовольнити наших клієнтів та збільшити капітал наших інвесторів. Вміння та мотивація наших працівників були запорукою нашого успіху.

Наші клієнти

Якщо б ми не піклуватися про наших клієнтів, за нас це зробив би хтось інший.

Задоволення клієнта - вимір нашого успіху. Ми тільки тоді досягали успіху, колиб цілковито знали їх потреби, задовольняли ці потреби та випереджали їх на один крок. Саме так ми працювали один з одним в межах банку.

Ми наближалися до клієнтів. Це не тільки стосувалося місця розташування наших філій, але й того, як ми думали та поводилися. Ми пропонували їм переваги локальної мережі філій разом з доступом до великих міжнародних банків. Цим ми відрізнялися від інших банків.

Ми були компанією, яка надавала послуги нашим клієнтам та усвідомлювали, що саме вони платять наші зарплати.

Цінність нашої компанії

Ми не просто продавали привабливі інвестиційні продукти. Ми були одним із них.

Успіх нашого банку визначався цінністю, яку ми складали для наших інвесторів. Цінністю нашого банку були наші знання та вміння. Їх ми тримали в голові. Банк - це були ми.

Якщо справи у нас йшли добре, і у банка також, - акціонери надавали нових інвестицій, і це робило наш банк надійним работодавцем.

Відповідальність

У нас не було назв посад. У нас була відповідальність, яка закріплена за посадою.

Відповідальність означала, що кожен із нас мав персональні зобов'язання та діяв згідно з ними.

До колег ми ставилися відверто та з повагою. Ми прагнули забезпечити фінансовий успіх наших клієнтів завдяки найвищому рівню обслуговування та порадам. Також, ми прагнули значно підвищити цінність компанії для наших акціонерів.

Довіра

Довіра - річ взаємна. Але вона починалася з Вас.

Беручи на себе відповідальність, ми будували довіру серед наших клієнтів та акціонерів. Ця довіра нашому банку, а з нею - й наші вірування, базувалися на чесності, повазі та дотриманні закону.

Ви не могли нести відповідальність, не маючи довіри.

Спілкування

Спілкування - річ не одностороння.

Спілкування - відвертий, прямий та надійний процес. Він інформував нас про те, де ми були, та допомагав нам працювати разом в одній команді.

Ефективне спілкування та лідерство потребували відвертого ставлення. Воно вимагало чесності, сміливості та бажання надавати та сприймати критику на будь-якому рівні компанії.

Кожен з нас мав право на отримання необхідної інформації для виконання наших обов'язків та прийняття рішень.

Ми міркували у вимірах "за" та "проти", а не в виправданнях та звинуваченнях. Ми слухали та намагалися порозумітися.

Робота в команді та співпраця

Жоден з нас не був настільки успішним, як ми всі разом.

Ми були однією компанією, а не групою різних відділів. Рішення приймалися спільно.

Ми працювали командою, а не створювали власні імперії. Успіх банку в цілому був завжди більш важливим за інтереси окремого відділу. Особистий успіх завжди цінувався як внесок в успіх команди.

Співпраця вимагала чесності, взаємної поваги та, понад усе, готовності допомагати один одному у будь-якій ситуації.

Помилки та конфлікт

Відповідальність - більш ризикована, ніж звинувачення; проте, від неї більше користі.

Помилки трапляються. Треба негайно їх відкрито обговорювати. Завжди було важливішим залагодити проблему, ніж знайти людину, що її спричинила. Мета - усунути наслідки помилки, уникнути її повторення та зробити висновки. Наше керівництво особливо повинно було створити оточення, в якому помилки обговорювалися б відкрито та без остраху.

Конфлікт також міг трапитися. Процес вирішення конфлікту міг піти на користь нашій компанії. Але конфлікти та критика ніколи не повинні були виходити за межі компанії. Для громадськості та наших клієнтів у нас були тільки результати та вирішення.

Цілі та здобутки

Ви повинні були б знати, куди йдете, для того, щоб знати, чи туди Ви потрапили б.

Кожен співробітник мав право на визначення напрямку та лідерство. Правління визначало цілі банку, начальники відділів та працівники - командні та особисті цілі.

Існувало три простих правила. Кожен співробітник мав якомога більшу свободу дій, стільки підтримки, скільки потрібно, та щонайменше вказівок, наскільки це можливо.

Кожен мав право на чесний зворотній зв'язок.

Ми платили людям згідно того, як вони допомагали нам досягти наших цілей.

Нам потрібні були гнучкі, амбіційні працівники, які спроможні були досягти рівноваги між роботою та особистим життям.

Розвиток та навчання

Талант - це м'яз. Чим більше Ви його б застосовували, тим сильнішим він став би.

Керівники відповідали за створення оточення для кожного працівника, яке б підтримувало їх професійний та особистий розвиток.

Ми пропонували роботу, що мала великі зобов'язання та чіткі цілі.

Ось, чому нам потрібні були працівники, яким подобалося б їхня робота, що прагнули б до самовдосконалення та мали б бажання працювати в цьому напрямку. Чим розумнішим став би кожен з нас, тим розумнішою стала б вся компанія.

Майбутнє та зміни

Ви мали б вирішіти, що Ви збиралися б робити завтра, до того, як завтра вирішило б, що воно зробить з Вами.

Ми прагнули особисто керувати нашою долею. Саме тому ми повинні були бути новаторами та самі започатковувати нові ринкові процеси.

Ми повсякчас пристосовували власні спроможності, дії та технології до ситуації на ринку. Ми завжди шукали кращих рішень та надавали перевагу якості над кількістю.

Новаторство - це було застосування змін, інколи, розрив зі старими звичками та надбання нових обов'язків, терпіння у часи невпевненості.

Новаторство потребувало творчого мислення, воно не терпіло статусу-кво. Необхідно було заохочувати готовність та спроможність створювати інновації. Це було основою нашої філософії менеджменту.

Приклад та ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Немає місця для пасивності.

Кожен з нас був прикладом для наслідування.

Наші цінності були обов'язковими для кожного.

Кожен мав право просити, щоб ці цінності поважалися його співробітниками, керівниками, підлеглими та, особливо, ним самим.

Кожен з нас був послом нашого банку. Кожному з нас необхідно було завойовувати прихильність людей до нас, як в банку, так і за його межами.

Працювати тут - означало дійсно ототожнювати себе та залишатися вірним цінностям та принципам банку.

Самая подробная информация Алена Дегрик здесь.

 

 

Конфіденційність I Правова інформація Дас Айне Банк
Поточна інформація

Ринкові відсоткові ставки 
Ринкові валютообмінні курси 
Курси та ставки "Дас Айне Банку"