Домашня сторінка  
Про нас Преса Контакти Робота з персоналом
 
Мапа сайту English 
Робота з персоналом
Профіль
Вакансії
Кодекс цінностей
Керівні засади
Кодекс етики
Процес працевлаштування
Корпоративні клієнти
Приватні клієнти
Кастодіальні послуги
Система Клiент-Банк
Робота з персоналом
Вакансії

Тут розміщувалися наші чудові вакансії, яких зараз вже немає. Такі, наприклад:

Фахівець відділу контролю та контролю за ризиками

Кваліфікаційні вимоги:
Вища економічна або фінансова освіта. Вільне володіння англійською мовою. Досвід роботи у банківських або інвестиційних установах від 2-х років. Знання основних положень банківського законодавства. Вміння працювати з програмами Microsoft Office. Наявність сертифікату CIMA/ACCA, знання НСБО, IAS/IFRS надаватиме перевагу. Ініціативність, аналітичні навички, вміння працювати в команді.

Обов'язки:
Підготовка фінансової звітності у відповідності до IAS/IFRS та згідно з вимогами групи. Планування та контроль за виконанням річного плану (бюджету). Ведення управлінського обліку та звітності. Виконання функцій контролю за ризиками.

Фахівець казначейства з продажу фінансових продуктів

Кваліфікаційні вимоги:
Досвід роботи в банківській сфері не менше 3 років. Знання наступних банківських продуктів: форекс, депозити. Знання законодавства, що регулює операції з вищезазначених продуктів. Знання міжбанківського ринку України. Добре володіння англійською мовою.

Обов'язки:
Проведення переговорів та укладання угод з клієнтами, пошук нових клієнтів. Проведення презентацій для клієнтів. Розробка нових продуктів.

Фахівець з обслуговування клієнтів/адміністрування угод (для лізингової компанії)

Кваліфікаційні вимоги:
Вища освіта. Знання та досвід роботи у сфері лізингу. Знання податкових та юридичних аспектів лізингу. Досвід адміністрування угод. Вільне володіння англійською мовою. Впевнений користувач ПК.

Обов'язки:
Адміністрування лізингових угод на весь період дії договору лізингу. Виставлення рахунків, внесення змін до угод, переривання терміну дії угод. Спілкування з клієнтами та постачальниками на весь період дії договору лізингу.

Головний фахівець з управління ризиками (для лізингової компанії)

Кваліфікаційні вимоги:
Вища освіта. Досвід в сфері управління ризиками. Знання податкових та юридичних аспектів лізингу. Досвід роботи в секторі лізингу або в банківській сфері. Вільне володіння англійською мовою. Впевнений користувач ПК.

Обов'язки:
Перевірка та оцінка лізингових заяв. Доопрацювання заяв та їх передача до відповідальної особи на погодження. Відповідальність за весь процес погодження лізингових угод в Україні та Австрії.

Головний бухгалтер (для лізингової компанії)

Кваліфікаційні вимоги:
Вища освіта. Досвід ведення бухгалтерського обліку та підготовки фінансових звітів (МСБО). Знання податкових та юридичних аспектів лізингу. Досвід роботи в секторі лізингу або в банківській сфері. Вільне володіння англійською мовою. Впевнений користувач ПК.

Обов'язки:
Ведення бухгалтерського обліку. Підготовка фінансових звітів згідно українського законодавства та МСБО. Здійснення контролю за дотриманням бюджету.

Фахівець відділу корпоративних клієнтів (документація)

Кваліфікаційні вимоги:
Вища економічна освіта. Досвід роботи за фахом від 2-х років. Здатність працювати в команді, під тиском та понад робочий час, самоорганізація та мотивація. Вільне володіння англійською мовою, знання німецької мови надаватиме перевагу. Впевнений користувач ПК. Розвинені навички спілкування, орієнтованість на клієнта.

Обов'язки:
Технічна та організаційна підтримка корпоративних угод. Отримання від клієнтів всіх необхідних документів для структурування, оформлення та перевірки корпоративних угод. Підготовка проектів та оформлення кредитних договорів / договорів застави та інших документів на основі стандартних затверджених форм, координація всіх питань, пов'язаних з кредитною документацією та документарним бізнесом.

Фахівець по роботі з корпоративними клієнтами

Кваліфікаційні вимоги:
Вища економічна освіта. 2-річний досвід роботи у галузі. Розвинуті аналітичні навички та знання ринку (досвід та знання галузі нерухомості надаватиме перевагу). Знання банківських продуктів. Навички проведення переговорів та презентацій. Здатність залучати корпоративних клієнтів, аналізувати та узагальнювати дані про ринкове середовище, якість забезпечення та висновки стосовно фінансового стану потенційного позичальника. Здатність працювати в команді, самоорганізація та мотивація. Вільне володіння англійською мовою (знання німецької надаватиме перевагу). Знання ПК. Орієнтація на клієнта.

Обов'язки:
Залучення нових клієнтів та налагодження взаємовідносин з існуючим. Проведення переговорів та структурування кредитних транзакцій. Аналіз фінансової звітності за українськими та міжнародними стандартами. Підготовка кредитних заявок англійською мовою. Забезпечення надання якісних банківських послуг клієнтам стосовно щоденних операцій. Представлення кредитних заявок на Кредитному Комітеті Банку.

Асистент Правління

Кваліфікаційні вимоги:
Вільне володіння англійською мовою (знання німецької або італійської мови надаватиме перевагу). Добре володіння комп'ютером (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet). Вища освіта (лінгвістична, економічна). Виняткові коміунікаційні здібності.

Обов'язки:
Підтримка щоденного робочого процесу, обробка ділової документації, організація службових відряджень, ведення графіку відпусток членів Правління. Письмовий та усний переклад з англійської мови на українську та навпаки. Підготовка презентацій та звітів Правління. Підтримка взаємодії між Правлінням Банку та Спостережною Радою Банку. Підготовка та адміністративна підтримка засідань/зустрічей Правління / Спостережної Ради (включаючи ведення протоколів). Забезпечення підписання і своєчасного розповсюдження документації, поданої на затвердження Правління.

 

 

Конфіденційність I Правова інформація Дас Айне Банк
Поточна інформація

Ринкові відсоткові ставки 
Ринкові валютообмінні курси 
Курси та ставки "Дас Айне Банку"